26.6.08

Kuvitteellinen kirja

Minä ajattelin kerran kirjoittaa kirjan, jonka kirjaimet ovat satunnaisessa järjestyksessä. En viitsinyt kirjoittaa sitä, koska fyysiset teoksethan ovat vain sivutuotteita. Mutta tästä hetkestä lähtien voitte kaikki nauttia uljaasta satunnaiskirjastani ilmaiseksi, koska jaoin sen näin suoraan aivoista aivoihin.

Kun ajattelette satunnaista teosta, ajatelkaa minua, sillä minä omistan satunnaiskirjan käsitetaiteellisen alkuperäiskappaleen ja teidän kuvitteelliset randomkirjanne ovat vain kopioita. Jos julkaisette randomkirjasta fyysisen kappaleen, maksatte korvauksia minulle.

Eikä sitten mitään yritystä luistaa teosoikeudestani ulos sellaisella kieroudella, että muuttelette teosta vähemmän satunnaiseksi, koska ettehän te voi tietää millaisia satunnaisia järkeviä lauseita minun kirjassani sattumalta on!

;)

+ Kelvottomien Kirjailijoiden Seura

1 kommentti:

SusuPetal kirjoitti...

Jäsenanomus hyväksytty ja sinut liitetty jäsenluetteloon.

"Satunnaisesti järkeviä lauseita"...:)